LL DECEMBER ’14 клюки из корабоплаването

LL  DECEMBER ’14    клюки из корабоплаването

1.12.’14

 

 

 


На  27 ноем 2014 United Arab Shipping Company прие клас A15 контейнеровоз, имащ способност да  използва като гориво втечнен природен газ. К-бът «Sajir» ,с капацитет от 15 хил. TEU е първи от програма за изграждане на 17 най-екологичните в своя клас megakonteynerovozи за  UASC (единадесет 15-хиляди и шест кораба с капацитет от 18 800. TEU). След въвеждане в експлоатация «Sajir» ще започне работа по маршрут Азия - Северна Европа.

 

 

 

2.12.’14

 

Товарен  кораб "Bashundhara 8” блъска Бангладешки риболовен траулер в петък- един от членовете на екипажа загинал и 26 други , изчезнали в Бенгалския залив, казаха служители от флота.
Траулера FV Bandhan,с 29 рибари, потъна след като е бил ударен от товарния кораб 54 км (34 мили) разстояние от бангладешкото крайбрежие рано в петък, каза служител. "Рибарский к-аб потъна, след като бе ударен от друг кораб. Друга к-аб, който минавал наблизо спасил трима души

 

 

 

 

Turkey, за да  защитят националните и други икономически интереси в Средиземно море и в Егейско море, където съществуват богати на нефт и газ източници, съседни на турски териториални води, следва незабавно да обяви изключителни икономически зони в Средиземноморието и в Егейско море и да подпише споразумения за икономическа зона с крайречни държави

Undo edits

 

 

4.12.’14

 

 

Hapag-Lloyd и Compania Sud Americana де Vapores (CSAV) приключиха сливането. Както беше съобщено от линия, всички необходими одобрения за контейнерната бизнес асоциация CSAV и Hapag-Lloyd са получили. В резултат на сливането обединената компания ще се превърне в контейнерна линия четвърта най-голяма в света с годишни приходи от около $ 12.0 млрд. Обединеният флот ще се състои от около 200 кораба с общ капацитет от около 1 млн TEU, обемът на трафика ще бъде около 7,5 млн TEU на година.

 

 

 

 

5.12.’14

 

Произшествие с спасителна лодка, която е освободена от лод Hong Kongски флаг танкер и химикаловоз 19,997-тонен, MTM Уестпорт, докато той е бил на разстояние от   устието на река Елба е отнел живота на един моряк и остави други двама тежко ранени, които бяха открити на борда на спасителна лодка 11 мили югоизточно от остров Хелголанд.
Местни доклади твърдят, че лодката падна от височина 11 метра или 36 фута.

/ц  

 

 

8.12.’14

 

Линиите-членки на Transpacific Stabilization Agreement (TSA) препоръчват вьъвеждането от 15 декември, на нов General Rate Increase навсякъде което е отвъд Тихия океан транспорт. Препоръчителният размер на GRI -. 1000 долара за 40-футов konteyner.Спомнете си че Споразумението за стабилизация наТихия океан   включва APL, CSCL, CMA CGM, COSCO, Evergreen, Hanjin, Hapag-Lloyd, Hyundai, K Line, Maersk, MSC, NYK Line, OOCL, Yang Ming и Zim

 

 

 

 

9.12.‘14

 

 

Руския износ на черни метали в продължение на 10 месеца на тази година се е увеличил с 8,1% на 32.7 милиона тона. В стойностно изражение, според Федералната митническа служба, износът се е увеличил с 5,7% - до 17.3 милиарда долара Включително желязо са изнесени 3.600 милиона тона (+ 13,2%) в размер на 1.40 милиарда щатски долара (. + 13,1%), феросплави -. 759 400 тона (-1,3%) до $ 1.60 милиарда (+ 5,8%).

 

10.12.’14

 

 

 

За януари-октомври на таз год износът на рафинир мед от Русия се увеличил в сравнение с нивото от минал год с 20.2% и е в размер на 228 900 тона. В стойностно изражение износът на мед се е увеличил с 10% - до $ 1.500 млрд. Необработен никел, според Федералната митническа служба, е бил изнесен 195500 тона (+ 4%) до $  3.3 млрд (+ 10,1%).Износа на Алуминий   възлиза на 2,4 млн тон, което е по-ниско от минал год с 16.8%. В стойностно изражение износът на алуминий също намалява - с 17.3%, до $ 4.5 млрд.

 

 

 

 

 

 

 

11.12.’14

 

   

 

CMA CGM прие нов контейнеровоззз  «CMA CGM Литани». Както се съобщава SeaNews в централния офис на компанията това е третият кораб в серия от 28 с капацитет от 9400. До 10.9 хиляди. TEU. Първия от серията контейнеровози                  «CMA CGM Дунав» линията, прие през юни.All bosformaksy (кораби са проектирани по такъв начин, че да се осигури максимално натоварване, позволява преминаването на Босфора) ще бъдат кръстен на реки.

 

 

12.12’14

 

Според GMSKTS, 09.12. к-б «Avila Star»,минава за Санкт Петербург с товар банани 6 хил.тона,по Sea Canaл е заседнал близо до остров Kotlin (шамандури 23/24). Жертви, vodotechnost,пробойни  нефтен разлив няма , няма пречки за навигация. Поръчан влекач . Корабът има пилот. Прогноза за времето вятърSW 5m / с, и температури 3 ° C.«Avila Star» оперира под флага на Либерия,= Монровия домуване. Според докладите, собственикът на кораба е полски . Корабът е построен през 1990 г. в Испания

 

 

В пристанището на Гьотеборг откриха нов терминал за дървен материал. Както  съобщава SeaNews в пристанищните власти, е семеен бизнес, операторът ще е Сьорен Тир AB. Новият терминал се намира в непосредствена близост до контейнерни и ро-ро терминали . Капацитетът му е над 1 милион кубически метра годишно.Според  Port Authority, хартия, целулоза и дървен материал за значителен дял от оборота

 

 

12А.12.’14

 

K Line е подписал дългосрочен тайм-чартър договор за нов танкер LNG с Chubu Electric Power Co., Inc. (Chubu Electric). Договорът за строителството на кораба, сключен с Kawasaki Heavy Industries, Ltd. (KHI). Chubu Electric участва в строителството и ще бъде оператор на износа LNG терминал в Freeport, Тексас. New носител на газ ще работи за износ на газ, произведен в САЩ.

Характеристики на кораба:• тип Мос,• Дълж - 293 m,• шир - 48.9 m,• Капацитет -. 164 700 куб  м• Скорост - 19,5 възла.Доставка на съда се очаква в края на 2016.

 

 

 

15 ,12.’ 14

 



През 10-те месеца на тази година Русия внесе 64,1 млн чифта обувки от естествена кожа - по-малко, колкото през същия период на минал год,до 17,2%.      В стойностно изражение, вносът на обувки е намалял с 12,4% - до $ 1,700 млн Облекло бе внесено в размер на $ 6,800млн (-6,8%).Вноса на памучни тъкани за год е намалял с 13,2% - до 138,5млн m2.Цената на вносните памучни тъкани бе 95,3 млн, което е по-ниска от минал год по 23,7%.Руските памучни тъкани за януари-октомври 2014 са изпратени  58980 хил м2 (-1,5%)=$39,5 млн (-6.8%).
 
 

 

През първите 11 месеца на тази година контейнерно пристанище Гданск беше с оборот  1128287 TEU - това е повече, отколкото са били обработени по същия период на миналата година с 4.5%.През ноември Гданск обработват 100 155 TEU, която е по-висока, отколкото през октомври с 4,3%. Въпреки това, в сравнение с нивото от ноември миналата година, оборотът е намалял с 2,3%.

 

 

            16 .12.’14

 

 

 

 

 

Alain Igumnova (Ashurkova) подаде оставка като зам-глав изп дир на Global Ports Investments и е назначена за изпълняващ длъжността ген.дир на Grain Company United. Според UGC,  задълженията й ще започнат от  12.1.2015.A.Igumnova работи в Националното Container дружеството от създаването му през 2002 г., и 2006-2013  бе в кабинета, прекара НКК през всички пикове, кризи, и прегради. През това време, единствено руските PKT терминали прекосили бара на един милион TEU на година,

 

 

17..12.’

 

 

През първите 11 месеца на тази година контейнерно пристанище Гданск обработи .1128287 TEU - това е повече, отколкото са били обработени по същия период на миналата година с 4.5%През ноември Гданск обработват 100 155 TEU, което е по-високо, отколкото през октомври с 4,3%. Въпреки това, в сравнение с нивото от ноември миналата година, оборотът е намалял с 2,3%.

 

 

 

Боскалис  и Kotug обявиха сливането на техните операции по влачене в п-ща в Европа./ страните ще създадат съвместно предприятие с акции от 50 на 50. То ще включва Европейския филиал на Боскалис-Smit, който работи PAS пр-щата на Холандия и Белгия, и Европейския теглещ бизнес на Kotug в п-щата на GBR, Германия, Холандия.Съвместното дружество ще обслужва кораби в 11 пр-ща в 4 страни, флота й ще се състои от повече от 60 влекачи. Общите приходи на съвместното предприятие са оценени на 150млн евро.

 

 

APM Терминали е сключил договор за доставка на ел. енергия, произведена от вятърни мелници, на Maasvlakte II. Доставчици на дружеството са Amsterdam NV Nuon Energy. Договор на стойност 5,0 милиона евро (6.23 милиона долара) е подписан за 2 години и влиза в сила 1.1. 2015.С Еленергията, произведена от вятърни генератори ще работят кранове и контейнерен терминал оборудване.
APMT Maasvlakte II ще бъде първият в света контейнерен терминал с нулеви емисии, съобщиха от компанията.

 

 

 

 

 

 

 

18.12..’14 

 

 

Така че, след като лидерите на контейнерната индустрията призоваха за промяна на ситуацията на пазара, където не експлозивни темпове на растеж, нито луди вече няма да бъдат, и ще бъде нещо, което е - хронично свръхпредлагане на тонажа, дисбаланса между търсене и предлагане и цени, че въпреки извършената GRI отиват все по-надолу.Същото нещо се наблюдава в световния пазар на петрол - високата цена на това, върху която да се изгради на всички планове, програми и бюджети в обозримо бъдеще не се очаква.

 

 

TUI  е в преговори да продаде останалия пакет от Hapag-Lloyd. Според Joc, днес немския оператор има дял от 22%, цената на която се оценява на 467 милиона евро. След приключване на интеграцията с контейнер бизнес CSAV делът  е паднал до 13,9%. Спомнете си, след продажбата на дял в Hapag-Lloyd Albert Ballin консорциум на TUI беше с 43,3% от линията. Впоследствие TUI постепенно намалява дела си, за да се съсредоточи върху основната си дейност - туризъм.

 

 

 

Нов председател на Съвета на директорите на Глобални Пристанища Investments е избран представител на APM Терминали Timen Мийстър. Това решение бе взето на 16.12.на заседание на Съвета на дир.е. Който заема поста преди е Никита Мишин избран за заместник-председател на борда на дир-те. Ким Feifer, който е бил зам.-председател на съвета на дир.те ще продължи да работи  като неизп.дир.

 

 

 

 

19.12.’14

 

 

Глобални Пристанища Investments е с намалени капиталови разходи ,,,,на програма за 2015 г и. от предварително обявените 35-45000000 до около 27 млн. Според компанията, това е станало възможно благодарение на присъствието на терминални групи от които са инвестирани достатъчно средства наличен капацитет.

 

 

 

Общият капацитет на най-големия флот от 20те световни линии бе през 2013 г. почти 15 млн TEU- 7,4% по-висока, от год по-рано.Общо трафика се увеличава с 2.2%. Като цяло, според Dynamar, капацитета на флота от най-големите контейнерни линии през 2005 г. се увеличи с 35% повече в сравнение с действителното транспортиране.Постъпленията топ 20 ,в сравнение с индекса през 2012 г. са намалели с 0,7%, оперативната печалба - с 26.1%. В този случай, нетната загуба възлиза на само $ 13 млн - срещу 5,5 млрд през 2012.

 

 

 

22.12.’14

 

 

Maersk Line потвърди посещението във Вилхелмсхафен на ME 1 сервиза  м/у пр-щата на Европа и Близкия изток. …, той ще бъде линия обслужваща  терминала, в допълнение към другите  две, които Maersk  извършва в рамките на алианса 2М. В ME1 са пр-щата на Felixstowe, Антверпен, Бремерхафен, Вилхелмсхафен, Акаба, Джеда, Jebel Ali, Nhava Sheva, Mundra и Салала. Първо посещение във Вилхелмсхафен е насрочено за 26-ти 2.ри 2015. Седмична услуга,  съд с   капацитет  от 6800. TEU.

 

 

 

През януари 2015 Wartsila започва строеж за внос LNG терминал в Tornio. Това е 1 от проектите за LNG, получили държавно финансиране от правителството на Финландия. Клиентът е компанията Manga LNG Oy - смесено дружество между Outokumpu Group, Svenskt Стал AB (SSAB), Skangass и EPV Energy Ltd., Dоговорът  е на стойност около 100 млн евро, което включва пълен набор от съоръжения за разтоварване, съхранение и регазификация на втечнен природен газ.

 

Hapag-Lloyd въвежда следващото General Rate Increase от Азия към пр-щата в Северна Европа и Средиземноморието. Цените  се покачват от 19.1.2014 с $ 850/ TEU.GRI се отнася за стоки от пр-щата на Китай, Ю Корея, Сингапур, Хонг Конг, Тайван, Япония, Макао, Малайзия, Индонезия, Тайланд, Филипините, Лаос, Камбоджа, Виетнам, Бруней и руския Далечен изток (Владивосток, East) в европейски пр-ща на Русия, Baltic, Скандинавия,NW Европа, GВR, Черно и Средиземно море.

 

 

 

 

 

 

 

 

30.12.’14

 

 

 

10 януари неделя в Ротердам трябва да додат едновременно два най-големи к- би в светаТези контейнеровози са«CSCL Globe»и«Pieter Schelte», предназначен за монтаж и демонтаж на opsides и поддържа големи петролни и газови платформи . има дори шанс, че те ще се срещнат в Yantszyhafen. «CSCL Globe» идва от Felixstowe, на терминала Евромакс, където ще бъде обработен  а  и са планирани тържества. «Pieter Schelte»идва в Ротердам от Кейптаун, ако си спомняте, в Ротердам ще бъде окончателното завършване на кораба

 

 

CMA CGM взе четвърти в серия контейнеровоз bosformaks «CMA CGM Тигър» …, к-бът ще оперира под малтийски флаг в беърбоут чартър. Той ще бъде на услугата SEAS Линия, ротация: Шанхай - Ningbo - Yantian - Hong Kong - Сингапур - Сантос - Paranagua - Buenos Aires - Монтевидео - Rio Grande - Paranagua - Сингапур - Hong Kong - Shanghai.«CMA CGM Тигър» построен в КЗNew Times Shipbuildings) в Китай… с дълж 300 м и шир 48 м, капацитетът за refam - 40 футови е1458, днес т





{START_COUNTER}