LL FEB ‘15 клюки из корабоплаването |
||
LL FEB ‘15 клюки из корабоплаването
2.2.
ЕС ще отпусне повече от 2 млн евро за развитието на полската Швиноуйшче и шведският Трелеборг, както и превоз м/у двете п-ща.В Trelleborg ще ги дадат за подобряване на инфраструктурата-планирано разширяване фарватера, изграждане на 2 вълнолома, разширяването на интермодален терминал. Също така се предвижда въвеждането на нова система за управление на трафика на плавателни съдове, В Swinoujscie инвестиции ще бъдат насочени към изследване на капацитета на бункероване на LNG в п-щето.
3.2.’’15
Baltic Dry Index се понижи до най-ниското си ниво от 30 години насам. Завчера индикативен показател за състоянието на транспортиране на насипни товари, а чрез него - на състоянието на промишлеността и икономиката като цяло, затвори на 632 пункта. Преди това, такъв спад се отчита едва през август 1986 година.Брокери твърдят, че спадът в сухи насипни na корабоплавателен пазар в близко бъдеще е малко вероятно да се спре, тъй като търсенето на суровини и стоки остава ниска, особено от страна на основния вносител - Китай
4.2.’15
Юрогейт стартира мобилна версия на портала си услуга Infogate. Infogate дава на потребителите достъп до цялата обществено достъпна информация - График на кораба посещения, информация за контейнери - от смартфони и таблети. Както съобщава SeaNews в компанията, приложението е безплатно - за собствениците на Iphones в магазина Apple, и за тези, които използват Android телефони в магазина Google. Макар да е на разположение на английски и немски език, в бъдеще ние планираме да добавите други езици.
5 .2.’15.
Пропускателна способност на п-щето на Гьотеборг през 2014 г. възлиза на 37,1 млн тона. Това е по-ниско , от същия период на 2013 г., с 2%. Намален в пристанище e контейнерooборота -3%= 837 000 TEU.А в Гьотеборг се работят около 60% от всички контейнери на Швеция.Израства в п-щето трансбордиране на превозни средства - 2%, = 166 000 единици.. Оборотът на ро-ро товари остава на нивото 2013 гОборота на Oil товари в размер на 19,20 млн тона, което е по-ниско , отколкото през 2013 с. 6%.
До края на 2014 г. всички контейнерни терминали, принадлежащи на DP World, обработват 59,878 млн TEU. В сравнение с 2013 г., обемът на претоварване е нараснал с 8,9%. Терминалите с най-високите темпове на растеж са в Европа, Близкия изток и Африка, преработени са 24971000 TEU (+ 11,1%). Терминали Asia-Pacific и Индийския субконтинент през 2014 преработват 27853000 TEU, който надвишава нивото на 2013 г. с 8.9%. Общият оборот на САЩ и Австралия терминали, принадлежащи на DP World, е 7053000 TEU (+ 1,6%).
6.2 .’15
Tuco Marine доставя първия съд, специално проектиран и оборудван за пилотски услуги на корабната компания Sea Charter A / S. Корабът, който е бил построен в Tuco's съоръжения в Faaborg, е ProZero 12 m DC. През тази седмица той е бил на морски изпитания в студени условия на януари, предлагани от залива на Faaborg.12 m The ProZero DC разполага, с пълна защитена кабина за екипажа. Така че тестовете могат да се провеждат в много комфортни условия, въпреки студеното време.
През 2014 г., Суецкия канал минаха 17100 кораба, което превишава същия показател за 2013 г. с 3,3%.36% от този брой се пада на контейнеровози . Движението им за год се увеличава с 1.9% и е в размер на 6,100 бр.. Танкерите са 24% от общия трафик на Суецкия канал през 2014 г.=4100бр . (+ 12,8%).
9..2.’15
Ясно e, че ‘’Куито’’ е в Турция. Природозащитници се противопоставиха с аргумента, че кораба съдържа радиоактивни останки или отпадъци на борда. При пристигането му екипи от Турскиите: агенция за атомна енергия, за прилагането на митническите правила и екип от местната/на провинцията/ дирекция на околната среда, извършват проучване и сканиране работи, за да се разбере, ако радиоактивност е намерена на борда. Според доклада на експертите се определя да се разреши разпарчетосването на кораба.
11.2.’’15
От 2 до 6 февруари тази година в Лондон в седалището на Международната морска организация (IMO), б проведено 2-ро заседание на подкомисията на IMO върху човешкия фактор, подготовка и освидетелстване на моряците (HTW2),.Подкомисията прегледа и одобри проекта за изменение на глави I и V от Конвенцията и на Кодекса STCW, описващ минималните задължителни изисквания относно обучението и квалификацията на капитаните и помощник-капитаните на кораби, които оперират в полярни води.
Капитан. Алпер Тунга Anıker е Лоцман - в залива на Измит в Турция. Неговата новоизлязла книга "Shiphandling with Azimuthing Podded Propulsors" е мост в морските издания на shiphandling.Азимут тласкащи е конфигурация на морските витла, настанени в тръби, които могат да се въртят на хоризонтален ъгъл (азимут), което прави кормилата ненужни. Това дава на корабите по-добра маневреност.
12.2.’15
Cargotec съобщи финансови резултати през 2014. Поръчките в сравнение с 2013 г., са нараснали с 9% и са в размер на 3,6 милиарда евро. Продажбите се увеличиха с 6% до € 3.4 милиарда. Оперативните приходи с изключение на разходите за преструктуриране възлизат на 149,30 милиона евро, което е по-висока, отколкото през 2013 г. с 18%. Нетна печалба за 2014 се увеличава с 30% и е в размер до 72 милиона евро.
12а.2..’ 15
16.2.’15
Базиранa холандско-, турска собственост Credit Europe Bank се е превърнала в корабособственик след придобиване възрастниия Handysize бълкер арестуван в Дърбан през минал година.Банката се очертава като победител в оспорван търг за 34 100-тонен бълкер Тарик 3 (построен 1986).Офертата й от $ 1,95 метра плюс бункер направи четирима други кандидати в търга се оттеглят.
16.2.’15
Базиранa холандско-, турска собственост Credit Europe Bank се е превърнала в корабособственик след придобиване възрастниия Handysize бълкер арестуван в Дърбан през минал година.Банката се очертава като победител в оспорван търг за 34 100-тонен бълкер Тарик 3 (построен 1986).Офертата й от $ 1,95 метра плюс бункер направи четирима други кандидати в търга се оттеглят.
17. 2.’15
288 000 долара е обезщетението за повреда на товара - замразена риба и раци - размразени по време на пътуването. Отговорността на корабособственика е било осигурена в ИНГОССТРАХ. Застрахователното събитие е настъпило през декември 2014 г., когато е разтоварването в пристанища на Китай и Корея. Няколко от получателите са заявили претенции към корабособственика за загуба на стоките на търговски качества. Претенциите бяха уредени по споразумението за уреждане, ИНГОССТРАХ застрахователни искове. CMA CGM въвежда General Rate Increase от Северна Европа до Източното крайбрежие на САЩ, Мексиканския залив и Канада. Темпът на увеличение от 1 април. GRI размер за САЩ и Мексиканския залив ще бъде $350 за 20-футов и $ 450 за 40-футов контейнер (сухи и хладилни) а в Канада - 200 щатски долара, за 20-футов и $ 250 за 40-футов контейнер.
18.2 .’15
Гръцката брегова охрана безопасно евакуирани всички 22 членове на екипажа на кораба за насипни товари Goodfaith че заседнал завчера на северния бряг на гръцкия остров Андрос, Егейско море.18 членове на екипажа са airlifted, докато местната противопожарна служба координира земно спасяването на останалите четири.Гръцката брегова охрана съобщава слаб нефтен разлив, който в момента се наблюдава от служители на Andros Port Authority
UZMAR работил с Робърт Алън ООД, която има дългогодишен опит в проектирането на мощни и маневрени речни влекачи. За да се отговори на търсенето за маневреност максимално разхода на гориво и да се съобразят с изискването за спиране катастрофа, богат CFD анализ се извършва от Робърт Алън ООД Като резултат, форма на корпуса, геометрията на тунела и пропулсивни компоненти са оптимизирани за тези специфични изисквания. ѝѝѝѝѝѝѝѝѝѝѝѝѝѝѝѝѝѝѝѝѝѝ
19 .2.’15
20.2.’15
23.2.’ 15
New вицепрезидент Geodis Wilson за EMEA (Европа, Близкия изток и Африка) е назначен Matthias Hansen. Както се съобщава SeaNews в компанията, преди това той е работил в продължение на няколко месеца на този пост с печата на и.д. M.Hansen преди това е заемал поста на изпълнителен директор за Северна Европа. Преди да бъде назначен за нов MD, M.Hansen ще съчетае поста на вицепрезидент EMEA с ръководството на Северна Европа.
2 3.2.’ 1 5
На 16 февруари 2015 г., Полския влекач "Kuguar", 115 GT (IMO: 7020932) е в сблъсък с "Transforza", която напуска пристанището към 22:00 текущо от Swinoujscie до Шчечин и потъва. Екипажът –във водата.Пилотската лодка "Pilot 63" е на сцената за по-малко от три минути,докато екипажът се качи на носа на тяхния потъващ влекач. Също ферибота "Вавел" се присъединил и снел спасителна лодка и осветил пристанищния канал Всички са били пияни и транспортирани до болницата на Швиноуйшче, където са били разпитвани.
Със спада в цените на корабно гориво, контейнерните кораби губят товари спрямо насипни хладилни к-би.Резкият спад на цените на гориво прави насипни хладилни кораби по-конкурентоспособни в сравнение с конвенционалните контейнерни к-би за нетрайни товари.Според неидентифицирани корабни брокери, редица товарни програми от плодови товародатели са преместена обратно от контейнерни транспортни линии до специализирани хладилни кораби в/за ранните етапи на южното полукълбо/пиковия сезон, съобщава вестник Newark's Journal of Commerce
25 .2.’15
Консолидираният оборот на NCSP Group в Януари 2015 е в размер на 12.7 милиона тона - 16,2% по-високи, отколкото година по-рано, съобщиха от компанията. В сравнение с декември 2014 оборота на NCSP увеличава с 40.1%.
CMA CGM е взел «CMA CGM Rhone» - седмия в серия контейнеровози Bosphormax. Спомнете си серия от 28 к-би с капацитет от 9400 до 10 900 TEU, имената си контейнеровозите получават в чест на големите реки - така шестия корабът е обявен за «CMA CGM Ural». Строителство е в ход в две корабостроителници в Китай, по-специално, «CMA CGM Rhone»- построен вDSIC, за тази корабостроителница, той става четвъртият bosformaks.
26.2.’15
Рекорден обем на тонажа се съобщава, че са изтъргувани през миналата год и отчете че втора ръка продажбите са нараснали с 29% спрямо същия период на минал. год до общо 51,0 м GT през 2014.През последните години, гръцките собственици правят обикновено най-голяма част от втора ръка покупките и техният дял възлиза на 24% през 2014 г.(11,8 млн GT).Китайските собственици са докладвани закупили втория най-голям обем тонаж през 2014 г., 5,7 млн GT, като повече от половината (56%) единици, са закупени от местни собственици
27 .2. ‘ 15
Ltd. "Phoenix" избра доставчик на интегрирани решения за автоматизация и управление на контейнерния терминал в Бронко. Договорът с фирма "СОЛВО" бе подписан на 12. 2..Както каза търговския директор на "SOLVO" Максим Максимов, системата за контрол ще обхване както документално контейнерно подпомагане SOLVO.TOS така и оперативно управление на оборудване и персонал в терминала. Пълно внедряване на системата е планирано преди пристигането в терминала на първия кораб.
|
||